Сьогодні – День Чорнобильської трагедії і Міжнародний день пам’яті жертв радіаційних аварій та катастроф.
26 квітня – є днем пам’яті та вшанування героїзму персоналу ЧАЕС, пожежників, військовослужбовців, будівельників, учених, медиків, які брали участь у ліквідації наслідків аварії.
В рамках Місячника ЦЗ учні 4А класу писали диктант "Дотримуйтесь правил протипожежної безпеки". Диктант на онлайн-уроках діло нелегке, сповнене переживань. Але ми впоралися! Дякую вам, дорогі четвертокласники! Сумуємо за навчанням у школі!
Ліцей «Ерудит» щасливий повідомити своїй освітянській громаді, що за результатами конкурсного відбору заявок МОН України ми стали учасниками міжнародного освітнього проєкту SELFIE, онлайн програми Європейського Союзу щодо визначення рівня цифровізації закладу освіти, яка розроблена Об’єднаним дослідницьким центром Європейської комісії та спрямована на підтримку інноваційного використання цифрових технологій у процесі навчання.
Пілотування проєкту SELFIE вперше в Україні відбувається за участі 60 шкіл Запорізької та Львівської областей та 30 закладів професійно-технічної освіти з 10 регіонів держави. Для запуску проєкту в ліцеї Світлана Неліпа, Тетяна Єфименко, Крістіна Груба 20 квітня 2021 року стали учасниками ініціативної онлайн-зустрічі «Підтримка шкіл у контексті цифрового навчання» за підтримки Європейського фонду освіти, МОН України, Міністерства цифрової трансформації в Україні.
Ми отримуємо онлайн-інструменти про
... Читати далі »
Незважаючи на карантинні обмеження та дистанційний формат навчання, учні 3- А класу Костянтинівського ліцею «Ерудит» активно долучилися до акції «Збережемо довкілля разом! Зробимо нашу планету квітучою!»
Завершився навчальний тиждень напруженої дистанційної роботи!!! Він швидко промайнув. Почався - наступний. А на сьогодні у дітей 1-Б класу чудовий настрій!!! Приєднуйтесь до челенджу "Посмішка нічого не коштує, але багато дає!" Передаємо естафету 1-А класу.
Саме цією крилатою фразою 24 березня розпочалося засідання педагогічної ради «Імідж ліцею через впровадження внутрішньої системи забезпечення якості освіти». В діловій і конструктивній діяльності були розглянуті напрямки забезпечення високого рівня сучасної освіти та цілісного розвитку учнів у відповідності до індивідуальних та суспільних потреб. Зі сформованою репутацією освітній заклад стає привабливішим для всіх учасників освітнього процесу, адже може забезпечити їм стабільність і соціальний захист, задоволеність працею та професійний розвиток.
Педагоги взяли участь у інтерактивній вправі «Лідер у ліцеї», запропонувавши ідеї покращення іміджу ліцею, бо саме імідж створює бренд і приносить довіру та авторитет.