Главная Мой профиль ВходПриветствую Вас Гость
RSS
       Суббота 27.04.2024 02:50


Соціальні мережі
  • Ми у Facebook
  • Ми у Instagram
  • Наш You Tube канал

  • Меню сайта

    Категории раздела
    Новини [241]
    Новини бібліотеки [2]

    Статистика

    Онлайн усього 1
    Гостей: 1
    Користувачів 0

     

    Сечіна Олена Вікторівна

     

     

     

    Освіта: хіміко-біологічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Богдана Хмельницького зі спеціальності "Педагогіка і методика середньої освіти. Біологія. Практична психологія."

    Кваліфікація за дипломом : "Практичний психолог у закладах освіти. Вчитель біології, валеології, екології"

     


    Види діяльності практичного психолога

     

    ·       Просвітницька діяльність:
    - Залучення ліцеїстів, педагогів, батьків до психологічних знань.
    - Формування психологічної культури, шляхом проведення лекцій, семінарів, тренінгів.

     

    ·       Профілактична діяльність:
    - Збереження психічного здоров’я дітей, педагогів, батьків.
    - Виявлення відхилень у розвитку особистості (групи, колективу).
    - Запобігання конфліктам і напруженню в міжособистих стосунках.

    ·       Психодіагностична діяльність:
    - Психологічне обстеження ліцеїстів, педагогів, батьків;
    - Вивчення причин, що ускладнюють діяльність та спілкування між людьми.

    ·       Корекційно-відновлювальна та розвивальна діяльність:
    - Усунення відхилень в індивідуальному (груповому) розвитку;
    - Сприяння у формуванні позитивної життєвої програми та життєвої перспективи.

    ·       Психологічне консультування:
    - Психологічна допомога ліцеїстам, педагогам, батькам у життєвих ситуаціях;
    - Створення умов для вироблення у людини здатності оперувати якомога більшою кількістю варіантів поведінки, вчинків, почуттів тощо з метою забезпечення оптимізацій спілкування та взаємодії з людьми;
    - Сприяння досягненню людиною мети особистісного росту.

     

    Своє місце у роботі ліцею займає психологічна служба закладу. Вона не має багатовікового досвіду роботи, але відіграє важливу роль у житті ліцею.

    Щодо роботи з дітьми, то тут впроваджена велика кількість різноманітних заходів з урахуванням вікових особливостей кожної групи. Це постійне спостереження на уроках і у вільний час за учнями з метою встановлення їх індивідуальних особливостей, місця в класному колективі, ступеня зайнятості у навчальній діяльності, а також спостереження за дітьми перших класів.

    Окрім спостереження, проводяться тестування з метою діагностики атмосфери в дитячих колективах та особливостей характеру кожної дитини.
           Учням, які потребують психологічної підтримки, надаються індивідуальні консультації, з ними проводяться окремі заняття. Робота з вчителями є невід'ємною, важливою частиною роботи психологічної служби.

    Працюємо над над програмою «Обдаровані діти». Виявляємо здібних та обдарованих дітей. Для цього проводимо різноманітні анкетування для вчителів та учнів, діагностику розумових здібностей, роботу з батьками, семінари для вчителів. Створено інформаційний банк даних «Обдаровані діти». Апробовано ряд діагностичних методик, які дозволяють комплексно досліджувати інтелектуальні та творчі здібності учнів.
            Працюємо за програмою «Адаптація учнів до навчання», яка включає проведення індивідуальних консультацій з педагогами 1-х класів та першого курсу ліцею. Проводимо психологічний супровід учнів 1-х класів в період адаптації.

     

     

    До психолога ліцею завжди відкриті двері – "Ми чекаємо на тебе, щоб вислухати, допомогти, підтримати!”

    Вход на сайт

    Календар
    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

    Поиск

    Архив записей

    Блог
  • Розвиток міжнародного партнерства

  • Друзья сайта
  • Сайт Міністерства освіти і науки України
  • Відділ освіти Мелітопольської районної державної адміністрації
  • Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти