Главная Мой профиль ВходПриветствую Вас Гость
RSS
       Вторник 11.05.2021 00:48


Соціальні мережі
  • Ми у Facebook
  • Ми у Instagram
  • Наш You Tube канал

  • Меню сайта

    Категории раздела
    Новини [158]
    Новини бібліотеки [2]

    Статистика

    Онлайн усього 1
    Гостей: 1
    Користувачів 0

    УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ У ЛІЦЕЇ

    Учнівське самоврядування є важливою складовою шкільного життя.
    Воно поєднує учнівський колектив та адміністрацію ліцею.

    Кожен учень може взяти участь у шкільному житті своїми рішеннями,
    пропозиціями, активною позицією.

    Самоврядування
    Border-Top Document

    ШКІЛЬНА ПАРЛАМЕНТСЬКА РЕСПУБЛІКА
    «ЧЕРВОНІ ВІТРИЛА»

    ШПР «Червоні вітрила» - модель учнівського самоврядування у нашому
    ліцеї. З 2017 року Президентом УС є Хлипалова Дар’я, яка вже 3-й рік поспіль
    очолює цю посаду.

    Учнівське самоврядування приймає активну участь у шкільних, районних
    та міських заходах ( семінари, лекції, суботники з озеленення та прибирання
    території ліцею та села; акції щодо підтримки дітей, що опинилися в
    складних життєвих обставинах та воїнів у зоні АТО.

    Головне завдання самоврядування – знайти і підтримати учнівську молодь,
    чия життєва позиція спрямована на активну участь у громадському житті.

    Принцип учнівського самоврядування:
    «Самі вирішили, самі зробили, самі відповідаємо!»

    Червоні вітрила
    Border-Top Document

    Бути лідером - це не складно!

    Лідер у мені: 7 кроків на шляху до лідерства.
    Навички ХХІ століття

    Ці звички допоможуть вам гармонійно розвиватися, втілювати в життя свої
    мрії, встановлювати позитивні стосунки з оточенням, почуватися щасливими,
    а також згуртуватися з оточуючими у єдиний колектив.

    Звичка #1. Я проактивний

    Я відповідальна людина, я беру на себе ініціативу, я обираю, як діяти, як ставитись, який настрій мати. Я не звинувачую інших за свої неправильні дії. Для того, щоб вчиняти правильно, мені не потрібно, щоб про це хтось попросив, і я вчиняю правильно, навіть якщо ніхто не бачить.

    Звичка #2. Я знаю свою мету

    Я планую наперед та ставлю перед собою цілі. Я роблю те, що має значення. Я важлива частина свого класу та керуюся шкільними Місією та Візією. Я намагаюся бути порядним громадянином.

    Звичка #3. Я роблю спочатку важливе, а потім термінове

    Я витрачаю свій час на найбільш важливі справи. Це означає, що я кажу «ні» тому, що мені не потрібно робити. Я встановлюю пріоритет, складаю розклад та рухаюсь за планом. Я дисциплінований та добре організований.

     

     

    Звичка #4. Я думаю в стилі «win-win»

    Я утримую баланс між тим, чого бажаю я, та тим, чого бажають інші. Коли починається конфлікт, я шукаю вирішення, за якого обидві сторони виграють.

    Звичка #5. Я спочатку слухаю іншого, а потім пояснюю своє

    Я вислуховую ідеї та почуття інших. Я прагну побачити ситуацію з точки зору іншого. Я слухаю та не перебиваю. Я слухаю вухами, очима та серцем. Я впевнено висловлюю свої ідеї.

    Звичка #6. Я створюю синергію

    Я ціную сильні сторони інших людей та навчаюся в них. Я встановлюю гарні стосунки з іншими, навіть з тими, хто на мене не схожий. Я гарно працюю в групі, адже знаю, що в команді ми можемо знайти кращі рішення, ніж поодинці. Коли є два варіанти, я завжди шукаю третю альтернативу.

    Звичка #7. Я вчасно загострюю пилку

    Я правильно харчуюся, займаюся фізичними вправами – піклуюся про своє тіло.
    Я вивчаю багато нового, і не тільки в школі – піклуюся про свій розум.
    Я проводжу час зі своєю родиною й друзями – піклуюся про своє серце.
    Я приділяю час тому, щоб допомагати людям – піклуюся про свою душу.
    Я утримую баланс між всіма частинами свого життя.

    Вход на сайт

    Календар
    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

    Поиск

    Архив записей

    Блог
  • Розвиток міжнародного партнерства

  • Друзья сайта
  • Сайт Міністерства освіти і науки України
  • Відділ освіти Мелітопольської районної державної адміністрації
  • Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти