Саме цією крилатою фразою 24 березня розпочалося засідання педагогічної ради «Імідж ліцею через впровадження внутрішньої системи забезпечення якості освіти». В діловій і конструктивній діяльності були розглянуті напрямки забезпечення високого рівня сучасної освіти та цілісного розвитку учнів у відповідності до індивідуальних та суспільних потреб. Зі сформованою репутацією освітній заклад стає привабливішим для всіх учасників освітнього процесу, адже може забезпечити їм стабільність і соціальний захист, задоволеність працею та професійний розвиток.
Педагоги взяли участь у інтерактивній вправі «Лідер у ліцеї», запропонувавши ідеї покращення іміджу ліцею, бо саме імідж створює бренд і приносить довіру та авторитет.
Завдяки участі нашої ініціативної молоді у програмі «Активні Громадяни» Британської Ради і, як результат їх творчої співпраці, в ліцеї "Ерудит" народився чудовий проєкт - “FunRise”. Тепер діти Костянтинівської ОТГ мають змогу весело і з задоволенням розвивати свої пізнавальні інтереси, долати психологічні бар’єри та позбавлятися логопедичних вад. Менеджери проєкту Сечіна О.В., Логвінова О.М., Івашко Г.С., Чорна О.О. прикладають максимум зусиль щоб юні вихованці почувалися вільно та зручно, грали і навчалися одночасно..
Учні 7-б класу цікаво та корисно проводять свій вільний час в ліцеї. За ініціативою батьків, був придбаний спортивний інвентар, завдяки якому у дітей з'явилась чудова можливість тренуватися навіть по декілька хвилин на перервах між уроками. Щиро дякуємо батькам 7-б класу за турботу!!!
Соціальним педагогом була проведена година спілкування у 5 класі. Учні дізнались про таке поняття як "правомірна поведінка". Розібрали поняття та ознаки. Діти намагалися самостійно наводити приклади та дуже активно включалися в дискусію.
4 березня психолог ліцею провела інформаційну годину спілкування з учнями 8 класу за темою «Торгівля людьми – сучасне рабство. Захисти себе, своїх рідних та близьких». Метою якої було підвищити рівень знань, уявлень, розуміння щодо проблем, пов‘язаних з торгівлею людьми. Бесіда була спрямована на розвиток відповідальної і водночас безпечної поведінки учнів, прийняття адекватних рішень у різноманітних, в тому числі і складних життєвих ситуаціях, навичок обережної поведінки та вміння захищати власну гідність.
Предметні тижні стали традицією і невід’ємною частиною освітнього процесу в ліцеї. Вони сприяють поглибленню знань учнів, розвивають інтерес до вивчення предметів, спонукають до набуття ґрунтовних умінь та навичок.
З метою підвищення інтересу учнів до вивчення предметів природничо-математичного циклу, формування у них позитивних емоцій, збагачення світогляду, винахідливості та зацікавленості новими знаннями з 22.02.-26.02 в ліцеї було проведено тиждень природничо-математичної освіти. Під час якого відбулися заходи, які сприяли підвищенню інтересу ліцеїстів до предметів біології, хімії, географії, математики.