Успішна Нова українська школа залежить від кожного з нас!
18 листопада в ліцеї на Методичних посиденьках обговорювали питання вивчення педагогічної діяльності як одного з напрямків оцінювання інституційного аудиту.
Освітній експерт, директор ліцею Світлана Неліпа, надала грунтовні рекомендації щодо створення і функціонування ВСЗЯО, яку кожен педагог зобов’язаний формувати вже сьогодні.
Акцент було зроблено на спостереження за навчальним заняттям і самоаналізом вчителя власної педагогічної діяльності.
Вчитель початкових класів Олена Боярських поділилася власним досвідом участі в сертифікації та спонукала колег до проходження незалежного оцінювання своєї педагогічної діяльності.
Вітаємо переможців ІІІ Всеукраїнського конкурсу творчих робіт учнів "Геометрія навколо нас" пам"яті О. Ф.Семеновича. У конкурсі брали участь 425 учнів різних регіонів України. Призерами конкурсу стали учні нашого ліцею: Руденко Данило (5-А клас)- І місце, Ковбас Софія (8-Б клас) - ІІІ місце, Рибка Ростислав (10 клас) - ІІІ місце ( керівник - вчитель математики Александрова Анастасія)
Оцінювання по-новому!!! 11 листопада в ліцеї відбулася зустріч вчителів початкової ланки з супервізором НУШ Світланою Пейчевою. З метою надання методичної допомоги було відвідано урок молодої вчительки Подкладньової Ольги у 3-Б класі, розроблено маршрут професійного зростання вчителя. Під час зустрічі обговорили актуальні питання про практичні інстументарії формувального оцінювання за Концепцією НУШ та новими рекомендаціями МОН України. Розкрили шляхи до успішного навчання, які допомогають оцінювати поступ дитини у навчанні, ставити цілі та обирати засоби для їх досягнення. Під враженням від спілкування з професійним наставником, із свіжими думками, озброєні цікавими формами і методами вчителі продовжать роботу з маленькими НУШенятами. Дякуємо за настроєвість та мотивацію!!!
Ми живемо в історичні часи й маємо як ніколи раніше турбуватися про сьогодення. У тому числі, й про нашу мову. Сьогоднішній листопадовий ранок згуртував всіх поціновувачів рідного слова і запросив долучитися до написання Радіодиктанту національної єдності-2021.
В цей день, учні 3-4 класів традиційно взяли участь у конкурсі знавців української мови ім.Петра Яцика , а учні 1-2 класів насолоджувались теплими та пізнавальними зустрічами з українською мовою у колі друзів.
Долучайтеся до традицій, співайте українською, спілкуйтесь українською, і нарешті, просто говоріть українською, а вона вам віддячить усією своєю калиновою милозвучністю і щирою любов’ю до краси.
Ми раді повідомити, що з 08.11.21 в ліцеї відновлюється очне навчання для здобувачів освіти 1-4 класів за затвердженим розкладом з дотриманням усіх протиепідемічних вимог. Навчання учнів 5-11 класів продовжується з використанням технологій дистанційного навчання за допомогою сервісу Google Classroom.
27 жовтня відбулися вибори Президента учнівського самоврядування, які вперше у нашому ліцеї пройшли в онлайн-форматі. Заяви на участь у виборчих перегонах подали дві учениці: Самко Марія (10 кл.) і Скороход Анастасія (10 кл.)
Кожний виборець мав можливість ознайомитися з передвиборчими програмами кандидатів, які були розміщені на онлайн-ресурсі та проголосувати.
Результати голосування були оформлені у вигляді діаграми, на якій чітко вказані вподобання виборців.
За результатами учнівського волевиявлення Президентом учнівського самоврядування «Червоні вітрила» стала Самко Марія, випередивши Анастасію Скороход на 2%.
Вітаємо переможницю! Бажаємо натхнення, цікавих задумів та творчих злетів!
З 24 по 30 жовтня 2021 року триває Всесвітній тиждень медійної та інформаційної грамотності. Його цьогорічна тема - «Media and Information Literacy for the public good ‒ Медійна та інформаційна грамотність для суспільного блага».
Медійно-інформаційна грамотність поєднує в собі три взаємопов’язані комплекси компетенцій – інформаційну грамотність як уміння знаходити, аналізувати та використовувати інформацію; медіаграмотність – здатність отримувати доступ до медіа, аналізувати та оцінювати медіаповідомлення, а також створювати контент для самовираження та спілкування; технологічну, або цифрову грамотність, що передбачає вміння користуватись сучасними інформаційними технологіями та програмним забезпеченням з урахуванням усіх можливостей, що надає інформаційний прогрес.